czwartek, 16 czerwca 2011

Jakiś czas temu zostałam otagowana przez Czerwoną92,
za co jej serdecznie dziękuję i pozdrawiam :*
A tutaj macie link do jej bloga: http://czerwonaa92.blogspot.com/



Jak się bawimy:
 1. Podziękuj za przyznanie wyróżnienia.
2. Zamieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wklej u siebie logo wyróżnienia.
4. Przekaż nagrodę 10 bloggerkom.
5. Zamieść linki do tych blogów.
6. Powiadom o tym nominowane osoby.
7. Stwórz listę 10 ulubionych kosmetyków.

Niestety nie jestem w stanie wyróżnić innych blogerek,ponieważ bloga prowadzę od niedawna i nie jestem zbyt zorientowana, bądź te blogerki,które chcę wyróżnić są  już wyróżnione :)


LISTA ULUBIONYCH KOSMETYKÓW:
Nie zwracałam jakiejś szczególnej uwagi co do kolejności kosmetyków :)
1.Ziaja NUNO- zecydowanie mogę powiedzieć,że to produkt numer jeden i co do niego nie będę się wypowiadać,ponieważ jest już dobrze znany każdej z was :)
2. Loreal-Elseve nutri-blask Light-zdecydowanie najlepsza odżywka jak dla mnie,a jej największym plusem jest to,że można jej używać bez spłukiwania,ułatwia rozczesywanie i nadaje włosom blask.

3.Nivea soft rose-nawilża,ładnie pachnie,po jej użyciu usta są lekko różowe,nadaje połysk i podkreśla piękno ust.

4.Garnier-krem do rąk,co tu powiedzieć jednym słowem ubóstwiam ten krem,jak dla mnie ma same plusy:
nawilża,pięknie pachnie,szybko się wchłania i nie pozostawia tłustych rąk.Kocham go w każdym zapachu :)


5.Zdecydowanie najlepszy żel do pielęgnacji ciała.Świetnie nawilża,a co najważniejsze przepięknie pachnie malinami.Jeśli chodzi o mnie uwielbiam tego typu mydła.

6.Rimmel-pomadka(nr 700 NUDE DELIGHT)-najlepsza szminka na świecie,kocham w niej kolor i opakowanie,ale niestety nie trzyma się jakoś długo na ustach,ale to nie stawi przeszkody,aby była moim ulubieńcem :D

7.Yves Rocher-balsam do ust,zdecydowanie trafia do moich ulubieńców.Ma piękny malinowy zapach,świetnie nawilża,a jego słodkie opakowanie mnie po prostu urzekło.



8.Kate Moss-Vintage.Jedne z najlepszych perfum,są delikatne i dziewczęce idealne dla mnie.



9.Rimmel-miętowy lakier do paznokci.Na jego punkcie zwyczajnie oszalałam.Ma prześliczny kolor,świetnie się go aplikuje,ma ładne opakowanie.Jedyny minus to cena(ok.17zł),ale jak dla mnie to będzie hit tego lata.
(na prawdę jest o wiele jaśniejszy niż na obrazku)
10.Ostatnie miejsce przyznam różom Miss sporty-są świetne pod każdym względem.Cena to ok.9-10zł,śliczne kolory,nie kruszą się :)


5 komentarzy:

  1. nie testowałam jeszcze żadnych róży z Miss Sporty, ale muszę wypróbować. pozdrawiam i obserwuję, kosmania. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. boska jest ta szminka i ten lakier <3 :*
    aaa Nivea soft rose też luuuubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesli chodzi o 1 i 5 to rowniez sa to dla mnie kosmetyki godne uwagi :) bardzo je lubie za JEDYNKE: lekka konsystencje za to ze dobrze wspolgra z kolorem mojej skory. co do 5 : piekny naturalny zapach poprostu obledny :)
    kozystajac z okazji chcialm zaprosic Cie na mojego nowo zalozonego bloga
    http://makeupeu.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieje do ozbaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeje a ja nic z tych kosmetyków nie używałamxoxox'
    ---------------
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń